Гибридный стеклоочеститель (500 мм) STARLINE ST SR50HS1
Применяемость
- Товар подходит к маркам/моделям авто :
- - Alfa Romeo: 156 (932), GTV, SPIDER
- - Audi: 80, A4, A5, A6, A7, A8, Coupe, Q2, Q3, Q5, Q7, Q8
- - BMW: 1 Series, 3 Series, X3, X4, X5, X6, Z3, Z4
- - Chevrolet: Epica, Evanda
- - Citroen: Evasion, Jumpy, Saxo, Xantia, Xsara
- - DACIA: Duster, Logan, Sandero, Supernova
- - Daewoo: Evanda, Leganza, Nubira
- - Fiat: Brava, Bravo, Croma, Ducato, Scudo, Talento, Tempra, Ulysee
- - Ford: Connect, Escort, Maverick, Mondeo, Orion, Scorpio, Sierra, Transit
- - Honda: Accord, CR-V, CR-Z, CRX, Civic, HR-V, Insight, Integra, Legend, Logo, NSX, Prelude
- - Hyundai: Accent, Atos, Elantra, Genesis, H-1, IX55, Lantra, Santa Fe, Sonata, Terracan, XG
- - Infiniti: FX
- - KIA: Cerato, Magentis, Sorento, Soul, Sportage
- - LEXUS: ES, GS, GX, IS, LX, RX, SC
- - Land Rover: Discovery, Freelander, Range Rover
- - MINI: MINI
- - Mazda: 121, 626, Demio, MPV, MX-6, RX-8
- - Mercedes-Benz: C - Class, Sprinter
- - Mitsubishi: Carisma, Colt, Eclipse, Lancer, Pajero
- - Nissan: 200, 350, Almera, Kubistar, Micra, Pathfinder, Patrol, Primera, Terrano
- - Opel: Agila, Arena, Astra, Combo, Corsa, Insignia, Monterey, Tigra
- - Peugeot: 106, 306, 406, 806, Expert
- - Renault: 19, 21, Clio, Kangoo, Laguna, Logan, Megane, Sandero, Trafic, Twingo
- - Rover: 400, 45, 600, 800, Maestro, Montego
- - SAAB: 9-3, 900, 9000
- - Seat: Cordoba, Inca, Toledo
- - Skoda: Favorit, Felicia, Superb
- - Smart: Forfour, Fortwo, Roadster
- - Ssangyong: Musso, Rexton
- - Subaru: BRZ, Justy, Legacy, Outback, Tribeca
- - Suzuki: Baleno, Swift, Wagon R
- - Toyota: 4 Runner, Avalon, Aygo, Camry, Corolla, Land Cruiser, MR 2, Rav 4, Starlet
- - Volkswagen: LT, Passat, T-Roc, Transporter
- - Volvo: 740, 940, C30, S40, S60, S80, V40, V50, V60, V70, XC60, XC70, XC90
- - ВАЗ: Largus
- - ЗАЗ: Slavuta, Tavria
- Товарная группа:
- - Кузов и Составляющие Дворники
О производителе STARLINE
Бренд “Starline“ працює на європейському ринку з 1999 року.
В даний час має офіси в 19 країнах Європи і поширюється на інші країни.
Стратегія бренду полягає в наданні продукту високої якості за розумними цінами.