ПОРШЕНЬ D80 (+0,50) VW 1,9TDI (AXC/AXB/ASZ/ARL) 01- (ПОРШЕНЬ 1/2 ЦІЛ.) 2-й ремонт (+0,50) NURAL 87-114907-25

5 620 грн.
 завтра
Виробник
NURAL
Каталоговий номер
87-114907-25
Діаметр циліндра [мм]
80
Завищення розміру [мм]
0.5
Глибина увігнутості 1 [мм]
17.900
Глибина клапана кишені 1 [мм]
1.100
⌀ болта [мм]
26
Ступінь стиску (компресії) [мм]
45.550
Довжина болта [мм]
66
Довжина [мм]
68.550
Діаметр увігнутості [мм]
380
Механічно оброблений
з пазом/фаскою для олійної форсунки
Додатковий артикул / додаткова інформація 2
з охолоджуючим каналом
з втулкою для маточини
з опорою поршневого кільця
для трапецеїдального шатуна
Номер продукції
07969K101
До циліндра двигуна
1 & 2
Номер компонента
08-114907-00
  • Доставка по Україні
    -  на відділення Нової Пошти або кур'єром до дверей
    - самовивіз у Хмельницький
    докладніше →
  • Оплата при отриманні
    або іншим зручним способом, докладніше →
  • Гарантія
    обмін/повернення товару протягом 14 днів, докладніше →
http://fmecat.eu/index-car.asp?langID=12

Застосування

Товар підходить до марок/моделей авто. :
- Audi: A3, A4, A6
- Seat: Alhambra, Cordoba, Ibiza, Leon, Toledo
- Skoda: Fabia, Octavia, Superb
- Volkswagen: Bora, Golf, Multivan, Passat, Polo, Sharan, Transporter
Товарна група:
- Двигатель и Система выхлопа Поршня

Аналоги "87-114907-25 NURAL":

4 130  грн  завтра
Артикул:
030 86 02
MAHLE / KNECHT
Купити Код: 584010-15
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з поршневими кільцями
Сторона встановлення: до циліндра 1, до циліндра 2
Діаметр циліндра [мм]: 80.01
Довжина [мм]: 69.8
Ступінь стиску (компресії) [мм]: 45.8
Глибина клапана кишені 1 [мм]: 1.15
Глибина клапана кишені 2 [мм]: 1.15
Глибина увігнутості 1 [мм]: 17.5
Діаметр увігнутості [мм]: 38
Висота пожежного містка [мм]: 12
Для циліндра: 1/2
⌀ болта [мм]: 26
Довжина болта [мм]: 66
Поверхня: з покриттям
Номер продукції: 79 L 79
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з опорою поршневого кільця, з охолоджуючим каналом
Механічно оброблений: з пазом/фаскою для олійної форсунки
Номер компонента: 2. M 2.0 IFU